.::pojkvännen/flickvännen::.

Pojkvännen/Flickvännen


POJKVÄNNEN/FLICKVÄNNEN

1.
Hur lång tid gick det innan första kyssen?
Svar: Ett år efter att vi hade träffats första gången (ja, så lång tid tog det eftersom jag inte fick åka själv - jag var liten då som mamma och pappa tyckte haha) - i bussen på väg till side ^^.. eller vi kysstes utan tunga på andra dejten vi hade första gången vi träffades men jag vill spara min kyss - oskuld till den rätta och inte bara kyssa vem som helst som vissa andra gör och se - jag väntade på den rätta('v')

2. Vem tog initiativet till första kyssen?
Svar: Han('v')

3. Hur lång tid gick det innan ni sov tillsammans?
Svar: Samma år som vi kysstes för första gången - ungefär 3 eller 4 dagar efter det

4. Vem sa /jag älskar dig/ först?
Svar: Han - första året vi träffades på första dejten('v')

5. Hur ofta säger ni /jag älskar dig/?
Svar: Flera gånger varje dag('v')

6. Har du ljugit för din respektive?
Svar: Kanske det.. 

7. Senaste sms:et du fick av din respektive?
Svar: Hey min alskling<3Afternoon how are you?are you fine min baby?how is yours family?I m so bad without you:'(I working will you work or be at home?jag Alskar dig<3  

8. Ditt svar?
Svar: afternoon my everything<3i am not fine without you my love<3my family are still sick-they bought dinner for me and petra from restaurant near icecreamstore.kiss
i will be at home and my sister will be with her friends tonight so i will be alone at home-i wish you were with me everysecond:i miss you so bad:'(i love you<3

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: