.::tiden går framåt men ändå bakåt::.

slapp ta bussen hem från skolan eftersom jag såg pappa åka med bilen när jag skulle gå över vägen och då fick jag ett litet ryck och sprang så ingen buss^^.. lördagen är nästan in i det minsta detalj planerad - film- och eventuell grillning hemma hos jessica: bara en massa tjejer; mysmys haha.. det där lät lite l(e/)äbbigt xD ..
(ni får hålla er tills på lördag för då skriver mer om vad vi gjorde)

nu sitter jag här, varit ute med hunden och städat - klockan 4 ska jag se top model
(ja, jag vet att det är repris men det är ändå kuligt att titta på)
för att tjejerna där ska fixa håret och klippa sig och kan inget annat än att le lite när de sitter där och gråter - den är jag
;)

sen ikväll kommer min man, han blev typ ledsen över att jag inte kan komma till datorn imorgon
men han skulle han jäklas tillbaka och säga att han är ledig ifrån jobbet just den dagen (typiskt)
och jag som försökte få han att få en liten tår på kinden så istället satt jag där och grät..
då blir han lite arg på mig istället eftersom han inte vill se mig gråta
men han får skylla sig själv eftersom jag är känslig -
har dessutom orsak för att vara deppig denna veckan (jag vet att det vill inte ni veta haha).. men tiden den går framåt men samtidigt känns det som vi allt kommer ifrån varandra - det är bara till att hålla ut ett x antal 10 - tals dagar kvar sen så('v')..


 


Kommentarer
? Linda

okej!, smart :)

2008-08-22 @ 15:12:56
URL: http://ndail.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: