.::soldagarna går mot sitt slut i sverige::.

intressant rubrik *i know*.. ledsen för att det inte blev något skrivet igår men min man ringde mig vid halv 4 tiden och vi satt från klockan 4 till 11 och cammicade via msn - underbart ('v')
nu är det minsann inte många dagar kvar: äntligen 
efter all väntan (kommer kännas värd när jag väl är i hans armar igen)..
klart att han skulle skämta igår med men det skämtet var inte roligt..
ska vi vänta på bussen i x - antal timmar på flygplasten för att komma till vårat hotellrum?.. 
no way - i go by taxi -
men det blir så dyrt men det är det fan värt.. kanske vi kan få åka med något turism - buss?..måste höra mig för om det.. 

jag hade en sån underlig men också underbar dröm i natt som jag kan berätta om senare..
 

jag satt även och solade igår men man märker att solen inte är lika stark och varm längre, då måste jag ställa frågan: 
hur håller jag mig brun och min tills jag är med min man?.. 
men jag lägger minsann märke till att jag är brunare än min syster: me like
^^.. 
har även solat idag och sen åt jag och min syster en mycket god mousse med chokladsmak från "strömberg" - verkligen något gott jag rekomenderar
^^..



om man skriver till någon - är det inte meningen att man ska svara då?!

 

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: