.::sorry but it is friday::.

jag somnade i min systers säng medans hon titta på "glamour/ the bold and the beautiful" believe it or not men idag har jag så ont i magen och det går enda ner i benen - ni vet varför.. efter cirka 45 minuter kom pappa hem efter att ha hjälp mamma lite på jobbet (glassbaren). han tog sig en öl och han satte sig på altanen - jag gick dit.. vi snackade lite om allt mellan himmel och jord - äntligen börar han förstå att det är allvar med att jag inte kommer vara hemma något mer nästa sommar eller jo, visst det kommer jag men det är menat att då ska jag flytta till min man('v')..
han frågade om var vi kommer bo någonstand, hur jag ska göra om jag har mitt jobb långt från våran lägenhet och jag måste ensam ta mig hem sent på kvällarna - jag vet att mina föräldrar älskar sin svärson men samtidigt är de hemskt oroliga för mig; men när jag väl är med min man så behöver de inte oroa sig..

jag ska snart gå och göra mig i ordning för att sedan kunna cammica med älskling, det är fredag idag vilket betyder att jag ska göra mig extra fin^^.. plus att jag stör grannarna som fan genom att spela hög musik (sorry but it is friday ;) )..


 


('v')family('v')

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: