.::sista sommarlovsdagen::.

har ytterligare än en gång varit hos tandläkaren, bytte ståltråd och nu ska min tand i gommen flyttas fram - 
om ungefär ett halvår så är det: byebye tandställning forever; skönt
^^..
förvånansvärt nog så hittade jag ingenting i stan eller jo, jag köpte busskort och ett par fina örhängen..
efter stan åkte jag och min syster till mammas jobb för att äta där (hon hade köpt mat från restaurangen mitt - e - mot hennes jobb som sagt är en glassbar)..

har märkt att jag är dålig på att lägga in bilder här men det ska det ändras på -
jag har blivit bättre på att blogga - yeay for me..
satte till och med på datorn för att endast skriva detta inlägg och min dator är dum ska ni veta -
ska titta på "vänner" snart så datorn stängs då av och sen blir det inga dler inlägg för idag
eftersom min man är sjuk och kommer inte camica med sin fru:
det blir till att sova för honom ikväll bara - stackarn
och
han mår inte heller bra på grund av vad som har hänt hans mamma:
jag orkar inte skriva det här - gör mig så ledsen och deppig så jag hoppas på att hon blir bra snart.. -

så ikväll ska jag spendera tiden med min familj

på lördag händer det
äntligen lite saker: min kära vän jessica ska ha liten tjejkväll så då blir det mys *längtar*
hoppas älsklingen ringer mig för att säga godnatt och sådana saker - vill och måste höra hans röst varje dag
('v')

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: