.::shopping::.

gluggen mellan tänderna blev allt större och större så jag sa det till mina föräldrar igår, pappa tyckte vi skulle ringa om det direkt medans mamma tyckte att det var inget att oroa sig för och så idag var jag igen hos tandläkaren och jag hade rätt, hade jag inte åkt dit idag så hade gluggen blivit ännu större eftersom fjädern fortfarande verkade..
så istället för fjäder nu så satte tandläkaren dit ett plaströr så nu blir det iallafall inte större haha..

efter det gick jag och min syster en sväng på stan och
jag hittade en del fina saker eller fina och fina..
* ett par fyndiga skor för 175:-
 * nya "veckans nu" tidningen - eftersom jag är ett stort fan av britney spears
* en påse halstabletter eftersom jag ofta har problem med min hals

sen tog vi bussen hem och tog en promenad med hunden och nu sitter jag här
och bloggar lite samt tittar på "glamour" som egentligen heter
"the bold and the beautiful".. min man kommer lite senare ikväll
och när vi har miccamat via msn och han ska gå och sova
så ska jag titta på "sex and the city" efter det så är det läggdags för lilla mig
(om jag inte tittar på "next" på mtv först: vilket jag vet så småningom..


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: