.::om tjejkvällen forts.::.

vi åkte och handlade allihopa (jag, jessica, kristina och gabriella)..
och ytterligare en gång så glömde gabriella att ta med sig "friends/ vänner" boxen
men vi hade i alla fall något annat att titta på sen.. efter att ha handlat som var lite komplicerat haha..
så åkte vi hem till jessica, fikade lite och tittade på tv tills de andra kom..
tiden gick och vi gjorde mat tillsammans (tacos - en vegetarisk och en vanlig)
sen åt vi det därefter satte vi oss och tittade på
"pirates of the caribbean - at the worlds end" på tv -
åt godis och drack läsk.. 
via datorn kollade vi sedan på våran fina geografi film som vi fick ett gott skratt åt.. 
sen ringde min man vid 12
('v') (hans tid 1)
och vid den tiden hade de som inte skulle sova där gått hem.. 

på morgonen satte jag, gabriella och kristina oss på bussen för att åka hem -
vi skildes sedan åt i stan för att dem skulle ta tåget (bor lite längre upp i sverige) och jag bussen hem till mig
(fick vänta 30 minuter i min ensamhet på den dumma bussen haha)..
så jag har känt mig trött idag och mest sovit - ikväll kommer min man
('v')..

Kommentarer
? Emma

hehe våra framtidsplaner.. ja duuu...

tanken är väll att jag åker til han direkt å är där hela sommaren. han har antagligen pluggat färdigt i september, å så ska han göra militärtjänsten.. så jag vet faktiskt inte vad som kommer hända. jag skulle nog vilja testa på å vara guide där nere oxå :)

hur gammal är du? å hur länge har ni varit tillsammans?

2008-08-24 @ 23:27:46
URL: http://supergirlemma.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: