.::lördag 23 augusti::.

sitter här och väntar på att min man ska komma för vi ska cammica via msn, jag vet att klockan inte är så mycket men eftersom jag ska iväg nu i eftermiddag och kommer inte vara hemma förens imorgon förmiddag så bli det ju inget kvällssnackande med min älskling ikväll - därför kom jag på ide´n med att vi ska träffas nu på morgonen istället..
fick ringa honom ett antal signaler innan han svarade - han sov och jag gick upp klockan 8 idag för hinna med att packa väskan, duscha och sådana saker.. till slut så svarade han efter cirka 1 minut - jag vet att det 'är svårt att väcka han
( jag älskar hans morgonröst
('v').. ) men vi hinner bara snacka till halv 1 för sen måste jag göra allt klart för att ta bussen till stan klockan 1 för att vid biblioteket hämtas upp av jessica som kommer med sin bil sen tillsammans åker vi lite här och var för att h'mta upp lite folk^^.. *nu hinner jag inte skriva mer för älsklingen kom till msn - uppdaterar imorgon*

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: