.::lite problem?::.

alla har vi väl våra egna små problem, förtillfället är mitt lite slitet tror jag eller är det bara som det ser ut?
det är och förblir ett mysterium - jag skojar bara - mitt hår håller på att bli långt: me like ^^
men sen det här med färgning av håret är och förblir lite jobbigt men "ska man vara fin så får man lida pin", usch jag hatar det ordspråket så jag kommer aldirg lära mina barn det och det är bara till att hoppas på att de inte lär sig det av någon annan.. sen det här ordet "hatar" är något hemskt..

(ska sätta in lite på hur mitt hår har sett ut genom tiderna men då blir inte min man så glad tror jag - får sudda ut mitt ansikte då haha.. - skoja bara xD - bilder kommer sen: hinner inte nu för han kommer vilken sekund som helst)

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: