.::lite äntligen::.

som sagt, min syster är en dator - terrorist typ haha.. men idag så fick hon den tillbaka av en som pappa känner som hade tagit med sig den hem för att fixa den - bra va?
en till nyhet som jag fick veta idag var att älsklingen min är ledig imorgon vilket jag tycker är väldigt bra för han - han är ju aldrig ledig annars och jag vet en som behöver sova..

jag vill tacka emilia som har gett svaren på mina frågor för att få min man att komma hit - det bästa sättet är att söka uppehållstillstånd, då behöver han ingen försäkring och då behöver han inte åka till någon turist - stad för att jobba (han vill inte det) och på sätt få någon slags försäkring för det så det var skönt att höra det..

nu sitter jag här och har precis satt i mig några bitar marabou apelsinkrokant - finns ingen bättre chocklad och jag äter det idag för det är fredag + en liten cola.. har jobbat idag med även om jag känner mig krasslig - måste tjäna pengar för mig och min man - tänker precis som han gör och tänker.. med typ lite affro - hår sitter jag med här haha.. ne, jag skojar bara men egentligen typ.. men lockarna är faktiskt fina idag och jag börjar få längre hår (a)..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: