.::hemmakväll::.

som sagt, igår spenderade jag kvällen med min familj. jag och mamma åkte och hyrde ett x antal filmer ocg åkte därefter tillbaka till mammas och pappas jobb för att stänga tidigare.
pappa var där och tog hand om jobbet så länge och min syster gick dit med hunden
så vi träffade dem när vi kom tillbaka. men innan dess hade jag och min syster tittat på tv nästan hela dagen
(eftersom det var en regnig dag) och då tittade på på programmet "cheaters" och lite annant (sen kom mamma och hämtade mig).. när vi väl hade stängt glassbaren (mammas och pappas jobb) så åkte vi hem

(pappa gick hem med hunden)  och lagade mat och bakade blåbärspaj ^^..

efter middagen tittade vi på två filmer vilka var: "the invasion" och "i am legend" tillsammans med lite godis, chips med dipp, läsk och blåbärspaj med vanlijsås kunde kvällen nästan inte bli bättre förutom om min älskling låg jämte mig i soffan men den tiden kommer snart
('v') idag väckte mamma oss tidigt så jag och syrran kunde åka med pappa till stan - vi köpte ingen men jag behöver en ny blue - tooth sak eftersom den vi har inte vill funka på windows vista: många problem med det där windows vista..
jag och syrran har även sätt "atonement" idag och den var sorlig..
ikväll kommer min man - kan knappt vänta: saknar han så mycket

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: