.::filmkväll med flickorna::.

igår åkte jag och min syster in till stan för att möta upp gabriella och kristina och jag visste att kristina skule lämna oss lite senare på kvällen eftersom hon hade en lite dejt men det förvånade mig när vi mötte upp dem utanför mc'donalds att han kom med dem där.. så alla gick vi tillsammans till en kina - restaurang för att äta gottigottgott.. därefter tog vi oss till bio:n så kristina och martin som han heter - kunde köpa varsin biobiljett sen tog vi oss till "hemmakväll" men gänget insisterade på att det fortfarande heter "videomix" och köpte en varsin påse godis..
kristina skulle inget ha men känner man henne rätt så nallar hon från en direkt - vilket hon gjorde: men alla gillar vi henne haha.. sen tog vi andra bussen hem och de andra två gick på bio..

när vi kom hem till oss satte sig gabiella framför min systers dator och där satt vi sedan alla 3 och snackade med ahmet (men fan heller att jag visade mig i cam - bara min man får se mig)
tiden gick och kristina ringde mig efter bion och sa att sista bussen hem till mig redan hade gått och mina föräldrar kunde inte hämta henne heller eftersom de tog det lite lugnt om man säger det på det viset..
så martin och kristina gick tills fots från stan till nära mitt hem och ringde ett x - antal gånger innan dem kom fram..
klockan 12 på natten sprang jag ut till pizzerian som ligger 2 kvarter bort (duktig jag är) - lite rädd var jag allt..
där mötte jag upp de två människorna, stod där och snackade lite tills martins pappa kom med bil för att hämta honom (inte skulle han behöva gå hem själv igen den långa vägen) och hans pappa kunde inte köra dem till mig heller eftersom dem var typ i en annan liten stad..

jag och kristina gick hem till mig och även hon fick se och snacka med honom i cam (jag håller mig i bakgrunden men hjälper gabriella med några enstaka turkiska ord).. vi satte oss sedan i tv - rummet och tittade på "house of wax".. klockan 3 blev det sängdags.. vaknade 10:40 tror jag då vi åt frukost och satte oss sedan igen för att titta på "how to lose a guy in 10 days" och "wrong turn" (efter den halva filmen gick jag och duschade) sen blev gabriella och kristina tvungna till att springa till bussen för att komma in till stan så de kunde ta tåget hem..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: