.::dator problem och möjligtvis lite shopping::.

skulle ha shoppat idag men det blev inget köpt - hittade ingenting som passade mig (vart är alla fina kläder?).. vill till stället som jag och älsklingen var på för där var det bara pernilla - kläder: me like ^^
skulle köpt skolsaker men det blev inget med det heller - antingen för dyrt, människor i kalendrarna eller ful färg - inte perfekt nog för mig: jag är en liten kräsen jävel haha.. 
kan inte fatta att skolan drar igång snart igen - VILL INTE!
hoppas att detta skolåret går fort - ni fattar nog varför..
träffade lotta och emma i stan och var med dem ett tag tillsammans med deras vänner efter det gick jag och min syster och åt - kycklingen smakade konstigt.. men men sen kom vi hem och jag gick ut med hunden och därefter fikade vi med pappa och nu sitter lilla jag här och lyssnar på musik - väntar på att älsklingen ska uppdatera mig om när han kommer till datorn (det lät lite konstigt..)..
fredag idag - då sorligt nog är det ingen "sex and the city" - har börjat fälja serien sedan jag såg filmen det är nog ingenting älsklingen uppskattar haha.. men det finns nog någon film i repis som man kan se sen..
min dator dampar när jag ska titta på bilder via "windows live photo gallery" - bilderna kommer i fel ordning enligt ordningen på hur filerna ligger i mappen - varför är det så?

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: