(8)dream, dream, dream, dream(8)


drömmar kan vara intressanta:
jag var i alanya med min familj, min man kom sent dit (jag vet inte riktigt varför)..
när han väl kom och vi såg varandra från avstånd sprang vi till varandra och kramades
(samtidigt spelades låten *kunde riktigt höra i min dröm hur den spelades i mitt huvud*
"Darius Rucker - This Is My World")..
sen gick han ner på sina knän inför min familj och frågade:
- "vill du gifta dig med mig?" 
(har ingen aning varför jag såg det i min dröm - min familj vet redan att vi ska gifta oss och vi bär redan på de ringarna)

efter det åkte min älskling iväg på cykel för att åka till sitt hotellrum för att hämta hans saker..
vi såg hur han gick in i ett hotell men kom ut lika snabbt för att sedan gå in i nästa..
(pappa fick för sig att han var en liten tjuv som gick in i hotell för att bara sno saker
så pappa hängde efter han på cykel haha)..
jag fick för mig att denna drömmen var som en saga av "Skönheten Och Odjuret" blandat av "Sagan Om Ringen" eftersom människorna var ett tag en blandning av djur
(ni vet som i "Narnia" filmen typ *människohästar* kommer inte på vad dem heter egentligen men men..
och jag fick också för mig att jag satt och tittade på min dröm i en biosalong..
människorna skulle förvandlas till riktiga människor på grund av en speciell sak
som jag inte kommer ihåg vad det var för någonting..

sen var jag och min ramazan tillbaka till alanya för att vi skulle bada i en varm källa
uppe i ett berg men lika fort som vi kom dit så gick vi hem eftersom den ansågs farlig
(människor var där och badade i alla fall) och kunde ta eld vilken sekund som helst eftersom det var en vulkan..
sen så såg jag en till sak i min dröm som jag tänker hålla för mig själv: den/ det är privat
;)..
*syrran har inga bilder på mig och min man på hennes dator så på detta inlägget blev det tyvärr inga bilder*

Kommentarer
? Laura

Ja, om ni jobbar på samma ställe (typ ett hotell), så får ni också bo tillsammans. Men oftast är de här lägenheterna för arbetare oerhört snuskiga och äckliga och utan luftkonditionering, och ofta så får man även bo tillsammans med alla andra som jobbar på samma plats. Så jag rekommenderar nästan er att skaffa er en egen lägenhet, det finns hur mycket lägenheter som helst att hyra i Alanya. :)

2008-08-31 @ 23:07:48
URL: http://papatya.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: