.::2/8 - 2008::.

intressant rubrik - jag vet.. *not*.. älsklingen min var ledig idag - skönt för han (he really need it).. att jobba över 10 timmar varje dag i över 35 graders värme tar på hela kroppen så han behöver sova och sova -
det har han gjort hela dagen idag..
själv är jag fortfarande sjuk men jag gick till jobbet iallafall (tror aldrig att jag har varit såhär förskyld)..

tillsammans satt jag och min man och miccamade via msn och han satt och skickade bilder och berättade för mig om lite olika hotell och priser.. att det ska vara så dyrt.. vi satt också och tittade på lägenhet och sen kom lite framtidssnack dessutom på det('v').. imorgon är det tänkt att jag, min syster, gabriella och kristina ska gå på bio
(tjejer vart tog alla grill- och filmkvällar vägen som vi lovade varandra?)..
men vi får se hur det blir med den saken eftersom jag fortfarande är krasslig.. då blir det den första veckan på hela sommaren som jag och älsklingen inte träffats via cammic på typ 2 dagar -
känns mycket (jag tror inte att jag är svensk innerst inne - måste vara brevbäraren som är min pappa xD haha..)

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: